Nyheter och sommarkampanj på ICA Maxi-skylten

26/6 kl. 23:56

Nu har ni möjlighet att boka en sommarkampanj på Gästriklands största digitala kommersiella bildskärm monterad ovanför entrén till ICA Maxi i Hemlingby, Gävle till ett fantastiskt pris. Nämligen till den budget ni själva anser vara bäst!

En riktigt spännande nyhet är att vi nu har installerat marknadens smartaste system för digital signage så att ni kan faktiskt få medverka med exakt den budget som passar just er på den här unika marknadsplatsen.
Allt innehåll spelas nu upp i slumpmässig ordning inom reklamblocket. Er exponeringen sker alltså i proportion till den ekonomisk ram vi kommit överens om.
Vi har naturligtvis även färdiga paket för dels sommarkampanjen men även för er som vill vara med i längre sammanhängande perioder över året.
Dessutom får ni som annonsör hädanefter tillgång till en specificerad rapport på antal visningar och kontakter från era kampanjer.

Skärmen är mer än 40 kvadratmeter stor och är placerad strategiskt mitt ovanför hela huvudentrén med exponering mot en av regionens i särklass mest välbesökta handelsplatser.

Hela reklamblocket spelas upp på några minuter vilket gör att ni som annonsör kan få upp till 500 eller 1000 visningar per dygn beroende vilket paket ni väljer.

Boka gärna in era kampanjer under hösten och det kommande året i god tid. Då vi nu inlett ett nationellt samarbete kommer reklamblocket att fyllas på även med rikstäckande kampanjer. Detta kan innebära att vissa perioder kan vi inte garantera att det finns utrymme att boka in kampanjer med för kort framförhållning.

Uppdateringar av färdigt material ingår i era kampanjer.
Ev. produktion och layout tillkommer.
Tips och råd ingår.
Moms tillkommer på priserna ovan.

Material:
Film: 10 sekunder (animering/film)
Stillbild/enkel animering: 5 sekunder.
Format: 600 x 280 pxl.

För mer information se:
https://gestrikemedia.se/ica-maxi-skylten

Reklamkontakt:
Gestrike Media AB
Joe Formgren
070-679 79 00
joe@formgren.com


Digitala reklamskyltar ersätter nu i snabb takt traditionellt tryckt skyltmaterial efter vägar och på bussar. Det finns flera anledningar till detta bl.a att digitala reklamskyltar är enklare att använda, är enklare att uppdatera, fångar uppmärksamheten effektivare samt stärker igenkännandet av varumärket och vi är därför mycket glada att att kunna erbjuda en maximal exponering till handelsplatsens mer än en halv miljon besökare per månad.
 

Denna artikel är publicerad på Pressbladet via Yodo News.

Joe Formgren

Joe Formgren

Gestrike Media AB

Från Gävle, Gästrikland

Medlem sedan 2007-04-21

Joe Formgren är reklamman, marknadsförare och kommunikationsstrateg. Grundare av SvenskPress.se genom Gestrike Media AB och delägare i Precis Rek... Läs mer

Mer läsning

Välj ditt språk

Vad vill du läsa?

Hjälp

Stäng